DEFINITII SI TERMENI

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor generale de vanzare care se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C. OBERHAUSER INVEST SRL, prin intermediul magazinului virtual www.sistemecofraje.ro catre cumparator si pot fi modificate de S.C. OBERHAUSER INVEST SRL fara o alta notificare prealabila.

In prezentul text prin urmatorii termeni se va intelege:

Vânzător – S.C. OBERHAUSER INVEST SRL cu sediul social în Baia Mare, str. Dealul Florilor nr. 14B, jud. Maramures, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J24/400/2013, având cod unic de înregistrare RO31589810.

Cumpărător – persoană fizică/ persoană juridică sau orice entitate juridică care își face cont în Site și emite o Comandă.

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Client – persoană fizică / persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Somproduct (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Sc Oberhauser Invest Srl și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

Bunuri si Servicii – orice proiect la cheie, echipament, material si/sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator cumparatorului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care vanzatorul este de acord sa livreze bunurile si serviciile iar cumparatorul este de acord sa primeasca aceste bunuri si servicii si sa faca plata acestora.

Contract – comanda confirmata de catre vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi.

Specificatii –  toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă de timp stabilită de Vânzător.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).

Continut
•    toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
•    informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
•    informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
•    date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Drepturi de proprietate Intelectuală (în cele ce urmează DPI) – toate drepturile materiale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.

Intrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare în Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Sc Oberhauser Invest Srl, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

GENERAL

UTILIZAREA SITE-ULUI

2.1. Proprietatea Intelectuală

Site-ul www.sistemecofraje.ro poate fi accesat în mod gratuit, iar simpla navigare în paginile acestuia nu este condiționată de achizitionarea unor produse comercializate pe site-ul nostru. Conținutul și design-ul www.sistemecofraje.ro, precum și orice alt material având legătură cu acesta trimis către dvs. prin email sau furnizat de dvs. prin orice altă modalitate (exemplu: articole, design, descriere produse și orice alte materiale), aparțin SC OBERHAUSER INVEST S.R.L.  și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală. Nu permite nimănui să utilizeze sau să reproducă materialele aflate pe www.sistemecofraje.ro fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă din partea reprezentanților legali.  Este permisă crearea limitată, revocabilă și neexclusivă a hiper-linkurilor către pagina de index a www.sistemecofraje.ro, atâta timp cât această acțiune nu prezintă serviciul într-o lumină falsă, inșelătoare, derogatorie sau ofensivă. Nu puteți folosi logo-ul firmei sau alte proprietăți grafice fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă, din partea Societății. Acceptul dumneavoastră de a comunica cu noi pe această cale, fie că numai primiți aceste informații sau și în cazul în care dumneavoastră ne trimiteți informații pe cale electronică, reprezintă un accept echivalent cu semnatura olografă pe orice document fizic, ca și cum aceste informații ar fi tipărite pe un suport fizic, în scris.

2.2. Confidențialitatea datelor personale

Aceste reglementări constituie baza contractuală a raporturilor dintre utilizatori și Societate. Întrucât prevederile Termenilor și Condițiilor de utilizare și ai Politicii de Confidențialitate pot fi modificate, vă rugăm să le verificați periodic. În condițiile în care nu veți mai fi de acord cu prevederile acestora, vă rugăm să nu mai accesați/folosiți serviciile www.sistemecofraje.ro. Dacă folosiți acest Site, sunteți responsabili cu privire la păstrarea confidențialității datelor de acces pe site-ul nostru. Pentru finalizarea comenzii vă vom solicita o serie de date personale, precum numele și prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, dar și alte informații cu caracter personal, care să permită identificarea dvs. ca utilizator al serviciului www.sistemecofraje.ro cu respectarea drepturilor cu privire la protejarea intimității dvs, si in conformitate cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679 privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal.

PROCESAREA COMENZILOR

Comenzile pot fi plasate online oricând; Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Dacă clientul este nou, vânzătorul îşi asumă acceptarea comenzii din partea cumpărătorului în momentul în care există o confirmare telefonică sau prin e-mail. O dată lansată comanda online cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonic sau electronic) precum şi cu modul de operare al vânzătorului.

Comenzile speciale sunt comenzi a căror valoare depășește suma de 3.500 RON, aceste produse putând fi comandate, doar după ce se solicită o ofertă comercială. Acest lucru se datorează faptului că produsul poate fi supus unor condiții:

In cazul in care un produs nu se găseste in stoc este necesară plata unui avans reprezentând 50% din valoarea cu TVA a comenzii, în baza unui contract comercial semnat intre cele două părți.

Pentru produsele livrate prin serviciul de curierat rapid sau orice alta modalitate de livrare se va percepe o taxă de transport în funcție de localitatea în care se va face livrarea si greutatea comenzii.

Produsele care fac obiectul comenzii speciale nu pot fi returnate sau schimbate, decât în caz de defect de fabricație sau neconformitate.

S.C OBERHAUSER INVEST SRL are dreptul de a refuza orice comandă din partea unui client, în condiţiile următoare: produsul comandat nu mai este pe stoc, imposibilitatea obţinerii confirmării de plată, identificarea unei erori.

Livrarea produselor: Se va face oriunde in România. S.C OBERHAUSER INVEST SRL îşi rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienţilor. În Baia Mare, produsele vor fi livrate de la depozitul firmei gratuit. În ţară, produsele vor fi livrate prin curierat rapid sau prin servicii de transport pe bursa .

Acceptarea bunurilor: La prezentarea de către firma de curierat a coletului, vă rugăm să semnaţi de primire şi să achitaţi contravaloarea acestuia. Ulterior, puteţi desigila coletul şi verifica produsul. Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în comandă. În acest caz vânzătorul îşi asumă responsabilitatea aducerii produselor la conformitate. Recepţia produselor, reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună şi funcţionează. Atenție! La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul).

Transferul de proprietate: În cazul plăţii prin ordin de plată, cumpărătorul va intra în proprietatea mărfii după confirmarea plăţii. În cazul livrării bunurilor prin curier, cu plata ramburs, cumpărătorul va intra în proprietatea mărfii şi va avea dreptul să deschidă coletul după semnarea documentului de transport şi efectuarea plaţii.

OBLIGATIILE  S.C OBERHAUSER INVEST SRL:

S.C OBERHAUSER INVEST SRL pune la dispoziţia cumpărătorului, în mod gratuit, informaţii profesionale cu privire la produsele şi serviciile sale pentru a atinge finalitatea menţionată în comanda online. Conţinutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ şi sunt  informaţii despre produsele comercializate de acesta. Caracteristicile produselor şi documentaţia tehnică aferentă acestora, prezentate pe site sunt puse la dispoziţie de către producători şi furnizori; S.C OBERHAUSER INVEST SRL intreprinde demersuri în mod constant pentru a prezenta informaţii cât mai corecte şi relevante pentru produsele oferite spre vânzare. Dacă preţurile sau alte informaţii despre produs au fost afişate greşit ne alocăm dreptul de a nu onora comanda şi de a anunţa clientul în legătură cu eroarea intervenită dacă livrarea nu s-a efectuat. Imaginile produselor sunt afişate în magazinul virtual cu titlul de prezentare. Produsele efectiv comandate pot fi diferite sub aspectul unor caracteristici (ex. nuanţe de culoare) de aspectul real al produsului, în funcţie de lotul în care au fost fabricate.

PRETURILE:

Cu excepţia cazurilor în care este prevăzut altfel, preţurile produselor afişate pe  www.sistemecofraje.ro reprezintă preţurile finale de cumpărare şi includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 19%, valabilă în România). Preţurile finale de cumpărare pot fi preţuri sugerate de către producători sau furnizori, sau pot fi estimate in funcţie de preţurile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Preţurile finale de cumpărare se pot modifica fără o notificare prealabila, si nu reprezintă obligaţie contractuală pentru SC  OBERHAUSER INVEST SRL.

MODALITATI DE PLATA:

Pentru efectuarea plăţii produselor comandate, puteţi alege dintre următoarele metode de plată:

  1. Numerar, direct la sediul S.C OBERHAUSER INVEST SRL ;
  2. Transfer bancar în contul societăţii S.C OBERHAUSER INVEST SRL (Produsul este livrat în momentul achitării prețului final de pe factură).
  3. Plata Ramburs: Dacă achiziționarea se face prin curier, aveți posibilitatea plății ramburs, respectiv la primirea produsului. Valoarea produsului se plătește în numerar curierului + valoarea transportului conform facturii emise.

MODALITATI DE LIVRARE:

  1. Ridicare personală de la depozitul  SC OBERHAUSER INVEST SRL din Baia Mare, str. Europa nr. 21-23, hala 11.
  2. Prin curierat rapid: acest serviciu este de tipul de la uşă la uşă, aducând coletul la adresa indicată de client, cu un termen de livrare de maxim 48 ore, cu excepţia cazurilor de forţă majoră.

Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător sau în showroom—ul Sc Oberhauser Invest Srl, conform opțiunii Clientului.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 10000 Ronpe raza judetului Maramures, Cluj-Napoca, Bihor si Salaj (Excepție fac localitățile aflate în afara razei de acoperire Fancourier, pentru care se percepe un cost de transport, cost calculat în funcție de numărul de kilometri suplimentari. Acest cost apare automat în pagina de comandă, în momentul introducerii ei pe site).

GARANTIA:

Termen de garanţie – limita de timp, care curge de la data dobândirii produsului sau serviciului, până la care producătorul sau prestatorul îşi asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului ori serviciului achiziţionat, pe cheltuiala sa, dacă deficienţele nu sunt imputabile consumatorului;

(1) Consumatorii au dreptul de a pretinde vânzătorilor sau prestatorilor de servicii remedierea ori înlocuirea gratuită a produselor şi serviciilor obţinute, precum şi despăgubiri pentru pierderile suferite ca urmare a deficienţelor constatate în cadrul termenului de garanţie sau de valabilitate. După expirarea acestui termen, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor/serviciilor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vicii ascunse apărute pe durata medie de utilizare a acestora.

(2) Vânzătorul sau prestatorul de servicii suportă toate cheltuielile legate de aceste deficienţe, situaţie care nu îl exonerează de răspundere pe producător în relaţia cu acesta.

PREZENTAREA PRODUSELOR:

S.C. OBERHAUSER INVEST SRL îşi rezervă dreptul de a opera oricând, orice modificări asupra preţurilor şi datelor tehnice prezente pe site-ul www.sistemecofraje.ro, fără o inştiinţare prealabilă. Datele tehnice prezente pe site-ul www.sistemecofraje.ro au caracter informativ şi nu reprezintă o obligaţie contractuală. Fotografiile de pe site-ul www.sistemecofraje.ro au caracter informativ şi pot exista diferenţe între acestea şi produs.

POLITICA DE RETUR:

Conform OUG nr. 34/2014, actualizata, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

SC OBERHAUSER INVEST SRL oferă persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor în 30 de zile calendaristice. Returul produselor se face la sediul societăţii sau prin serviciul de curierat agreat, în termen de 30 zile calendaristice de la data emiterii facturii. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării unilaterale a contractului de către consumator, fără alte cheltuieli suplimentare ( de ex. comisioane) cu excepţia cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scădea din preţul plătit.

Pot fi returnate produse care:

  1. nu depăşesc termenul de 30 de zile de la data primirii;
  2. nu corespund specificaţiilor tehnice menţionate în comandă;
  3. nu au făcut obiectul unei comenzi speciale (COMANDA SPECIALĂ este definită ca fiind lista de produse comandată de către beneficiar şi care nu se află în stocul uzual al furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans, în termenii agreaţi de părţi. Furnizorul îl va informa pe beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala);
  4. nu prezintă urme de lovire sau deteriorare;
  5. nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, nu pot fi returnate, cu excepţia situaţiei în care sunt încă sigilate;
  6. nu prezintă urme vizibile de uzură;
  7. ambalajul si etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta există şi poate fi citită;
  8. se returnează la unitatea de ambalare (pachet, rolă, cutie, sac, etc).

Nerespectarea condiţiilor de mai sus, precum şi punerea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzatoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returnează în ambalajul original, însoţite de factură fiscală şi/sau bonul fiscal de achiziţie.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

LEGISLATIA APLICABILA:

Serviciile oferite de societatea SC OBERHAUSER INVEST SRL prin intermediul www.sistemecofraje.ro sunt guvernate de dispoziţiile legilor române, cu precădere de Legea 365/2002 privind comerţul electronic, republicata si actualizata; OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative; OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicata si actualizata.

Termenii şi condiţiile www.sistemecofraje.ro se supun legislaţiei române. În caz de litigiu, se va încerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamaţiei la sediul SC OBERHAUSER INVEST SRL. În cazul în care nu se poate ajunge la o înţelegere în termenul precizat anterior, litigiile dintre părţi se vor supune rezolvării instanţelor judecătoreşti competente de pe raza municipiului Baia Mare.

Back to Top